Vintertøyet ryddet vekk!

Det går mot sommer og i dag fant jeg tid for å rydde vekk litt vintertøy. 

Jeg ryddet vekk det som jeg regner med jeg ikke vil trenge før til høsten igjen. Optimist må man være!

Hjerneskaden har rammet temperaturreguleringa så jeg fryser veldig fort. Dette fordi store deler av kroppen er lammet og jeg kjenner  ikke at jeg fryser. Jeg blir blå-lilla og iskald hele venstre side. Derfor må jeg kle meg veldig godt. Jeg har kjøpt inn masse tøy av god kvalitet. blant annet  dunjakke  til noen tusenlapper… og et par votter som tåler kulde ned mot minus 30!

 Jeg har kjøpt inn en del ullundertøy av god kvalitet. 

Mamma har vært behjelpelig med å strikke ullsokker!   

Mamma har også strikket 2 herlige gensere; en Mariusgenser og en “musikkgenser”. 

Musikk-genseren er et “must” ved nisse-spilling. Brukt den 2 ganger allerede når korpset har spilt “nisseorkester” i adventstida!

Men nå er det meste ryddet bort og jeg håper på sol og varme.

En god helg til alle lesere!

2 kommentarer
    1. Hei

      Jeg har hatt en oppskrift på musikk genseren du viser frem, men har rotet den bort. Har du den? Evt vet du hvor jeg kan få tak i den. Veldig gled om du kan hjelpe meg med dette😊

    2. Hei. Jeg leter etter mønster til lignende musikkgenser. Hvor kan jeg få tak i dette mønsteret? Takknemlig om du kan sende meg en e-post.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg