På tur i skogen med minicrosser`n!

I dag ble det tur i skogen med bikkja. For at jeg skal klare å komme meg llitt ut i noe ulendt terreng er minicrosser`n fin å ha. Den er en firehjuling og er veldig stabil,bra for meg med elendig balanse!

Massevis av hvitveis!

Minicrosser`n gir meg mulighet til å komme bort til jordene som det er mange av her jeg bor…

Den er et utmerket hjelpemiddel for meg med nedsatt funksjonsevne….

Jeg har minicrosser`n  som jeg bruker daglig. Siden jeg aldri vil få tilbake førerkortet gir minicrodsser`n meg mulighet til å komme rundt alene. Ellers bruker jeg den vanlige rullestolen.

Vakreste Fredrik var med på turen!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg