På tur i lysløypa!

Like ved der jeg bor er det en fin lysløype. Den er lagt helt tilrette for rullestol/barnevogn.

Bikkja og mann min foran…

Kjekt med rullestol her på bygda!

Mann min trener bikkja som lyder navnet Fredrik!

Så nærme kommer jeg skogen,for meg en stor opplevelse!

Hver eneste lysstolpe i lysløypa er sponset av privatpersoner/firmaer

Her er det hogget ned mye skog….

Mye tømmer…

Og helt bakerst på bilde kan man skimte et nytt bo-område. Folk flytter visst til bondelandet!

Fint å bo på landet!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg