Jeg ser på alt jeg gjør som trening!

Jeg ble alvorlig skadet etter hjerneblødningen. Og jeg har hatt ekstremt mye rehabilitering i over 4 år. Jeg er heldig som er norsk og bor i et land  som har muligheten til å gi så mye rehabilitering.

Men selv om jeg har fått mye rehabilitering så har det vært jeg som har stått på og trent.Og jeg har kommet langt. Daglige treningsdoser vil alltid gi fremgang. I 4 år har fysioterapi,trening i varmtvannsbasseng og helsestudio vært en naturlig del i livet mitt. Jeg overlevde og må trene for  og spise sunt sånn at jeg prøver å holde nye slag unna. Jeg har hatt 2 slag hvor det siste holdt på å ta livet av meg.

Jeg ser på alt jeg gjør som trening. Men trening må være lystbetont også. Og  når jeg skal trene hendene som sliter med koordinering baker jeg!
Jeg baker når det er anledninger for det. Bollebaking er fin trening.

Før jeg ble skadet bakte jeg lite til jul. Sammen med ungene ble det pepperkaker . Men etter hjerneblødningen har jeg blitt flink med julebaksten. 
Serinakaker

Pepperkaker


Julebakst er fin trening!

Jeg har prøvd meg på å lage klippekrans..

Og marsipankake…

Alt jeg prøver meg på blir ikke alltid lekkert,men det er fin trening!

9 kommentarer
    1. Kjenner jeg blir inspirert og motivert av deg, i dette innlegget. Må ærlig si jeg ble veldig rørt. Jeg syntes det er så vakkert og tøft av deg. DU ER TØFF! :’) Jeg ser ei dame som virkelig vet hva livet er og kan å leve det. Det er så flott å se hva du får til, og det varmer å se at du ikke gir opp. Stå på videre kjære du og ha en fin dag i morgen 🙂 Klem til deg!

    2. Så utrolig sterk og flink du er! Stå på, du fortjener absolutt kun det beste av d beste! 🙂 <3
      Ta gjerne en titt på min blogg også!
      Ha en fin søndag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg