Tove gjør ting hun ikke kan!

Jeg har nedsatt førlighet venstre arm/hånd, ca 50% nedsatt.. Siden jeg har en egen teori om at alt jeg gjør er trening er det lett å finne motiver for nettopp å trene! Den fineste treninga får jeg ved blant annet å bake. Det er lett å sette en deig selv om baking absolutt er blant ting jeg ikke helt kan..

Lett å sette en bolledeig …

 

Jobbe ut deigen, kjevle og tilsette smør ,sukker og kanel.

Heving en times tid..

Så steking..

Og sånn ble den seende ut ferdig!

Kanskje ikke så lekker å se på, men veldig fin trening!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg