Pasta&kyllingwok !

Jeg har hatt 2 hjerneslag hvorav det ene holdt på å ta livet av meg. Etter 4 år med mye rehabilitering sitter jeg her som alvorlig skadet og med store sèn-skader, For å unngå at det skal oppstå nye aneurismer ble jeg rådet av leger til å legge om kostholdet og spise sunt. Det har jeg gjort, for jeg vil så gjerne leve.

 I kveld ble det wok. Jeg fant fram grønnsaker

Kutta opp rødløk og purre

Brokkoli og blomkål

Flere grønnsaker…

For å gi god smak bruker jeg litt soyasaus og sweet chillisaus


Sammen med saus og kylling tilsettes også pasta. 

Kjempegod og sunn mat!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg