Dagens frokost! Og hvorfor jeg lever som jeg gjør…

Jeg er ekstremt opptatt av å spise sunt. Har man hatt 2 hjerneslag hvor det ene holdt på å ta livet av meg spiser man sunt! Det skal ikke få skje en gang til. Å våkne opp på  nevrologisk sengepost  iført nettingtruse og bleie,koblet til masse medisinsk utstyr gjorde noe med meg…

Da jeg ble utskrevet sykehus for direkte overføring til rehabilitering sa nevrologen :” Jeg var i mottak da du kom inn. Jeg så CT-bilde og jeg tenkte : en så ung dame med en så stor blødning” og så har du som et mirakel kommet deg”. 

Ja,jeg har kommet meg veldig langt.Jeg har måtte lære absolutt alt på nytt,men jeg har klart det. Og jeg skylder både familien og meg selv å leve fremover på en måte som i hvert fall vil minske sjansen for at det kan skje igjen. Derfor spiser jeg sunt og derfor trener jeg! Jeg er genetisk disponert for hjerneslag,det har vært masse hjerneslag i min familie. Derfor lever jeg som jeg gjør …

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg