Ny innleggelse Sunnaas sykehus!

Da har jeg igjen vært en tur på Sunnaas! Det har blitt noen opphold der etter hvert,men alltid koselig å komme dit.

Denne gangen har jeg vært der til utredning for problemer med svelg/spiserør knyttet til at jeg har hatt 2 hjerneslag hvor det siste var svært stort og skadet meg omfattende.

Sunnaas er inne i en prosess hvor en del av de gamle bygningene rives for å bygge nytt. Helt til høyre vises første del av nye bygg. Rommene blir flotte ,alle med egen dusj/wc.

REMA Nesodden,her har jeg vært mange ganger de siste 4 årene…

Kantina på Sunnaas,kjent for sin gode 12-lunsj!

Kaker er det også på Sunnaas!

I nærheten av resepsjonen…

Kjempefin terrasse!

Hit kommer de som skjebnen har vært litt hard mot…

Foran røntgenapparatet før videofluoroskopi en.. 

Overlege,sykepleier og logoped var til stede. Jeg måtte drikke og spise forskjellige matvarer som var tilført kontrast(barium). Det smakte kanskje ikke så godt,men helt greit…

Svelget ble skikkelig sjekket! 

Det er godt å få komme til Sunnaas,de er dyktige!

Noen timer ble tilbrakt ute i det flotte været. 

Og artig å se båtene som kommer til samme tid hver eneste dag!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg