17.mai!

Da er 17.mai over. Men dagen startet tidlig. Stod opp kl 05.45. Noen flagg måtte ut..

Siden sønnen og jeg spiller i samme korps og mann min er med som hjelper for meg dro vi av gårde før kl 7 for å plukke opp an annen medmusikant. Kl 7 30 spilte vi ved et alders&sykehjem før ferden gikk videre til flaggheising ved Rådhuset i Askim.

Deretter spiste korpset en bedre frokost før vi hentet en skole og dro til oppsamlingsplassen for barnetoget. Barnetoget ble en våt og kald opplevelse. Etter barnetoget hadde vi pause frem til borgertoget. I den pausen dro vi hjem en tur,jeg var gjennomfrossen og trengte å varme meg litt. Deretter dro familien på lunsj til en asiatisk restaurant i Askim. Jeg valgte en rekesalat til forrett.

Til hovedrett valgte jeg Pekingand.

I dag hadde vi med oss drill.

Det var bedre vær under borgertoget selv om det var forholdsvis kaldt…

Det ble litt spilling i Folkeparken. Arrangementet ble avsluttet med “Ja,vi elsker”.

En litt kald og våt 17.mai. Men fint å være en del av et flott janitsjarkorps!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg