Bakedag!

For meg er det mye trening i å bake. Jeg sliter veldig med å koordinere hendene så baking er en fin trening.Også kognitivt har jeg stort utbytte av å bake. Baking krever planlegging,konsentrasjon og utholdenhet. 

I dag ble det skolebrød, cupcakes og risboller.

Først startet jeg med bolledeig.

Jeg bakte cupcakes…

Her holder jeg på med å lage risboller…

Alle skolebrødene ferdig pyntet..

Ferdig pyntet cupcakes og risboller!

Fin dag med masse baking. Om jeg spiser det selv? Nei, jeg holder meg  til frukt. Men baker gjerne til andre!

4 kommentarer
    1. Ser supre ut! Kjenner jeg blir sulten på kaker i allefall:) Og risboller får meg til å lengte etter jul:p

    2. Så fint å lesa på bloggen din! Du verka til å vera ei takknemleg, positiv og livsglad dame! Stå på! Det står stor respekt av deg!
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg