Søndagstur!

Været var noe ustabilt men ut på tur alikevel . Mann min,bikkja Fredrik og jeg bruker lysløypa  ofte for fine turer.

Lysløypa er ypperlig tilrettelagt for rullestol. Noen ganger bruker jeg crosser`n og i blant den vanlige elektriske rullestolen. Crosser`n er røffere og jeg kan fint dra på tur alene med den. Den elektriske vanlige stolen bruker jeg ikke på turer i skogen alene. Lysløypa har noe stigning og jeg trenger noen til å hjelpe meg  i blant. Men som oftest går det veldig greit!

Vakre Fredriksen!

Langs lysløypa er det en grill&bålplass. 

Det er også bygget en koie er,mest sannsynlig til bruk for barnehager og skoleklasser.


Blåbærkart!

Fin tur ute i lysløypa!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg