På jentetur til Kiel!

Nettopp kommet hjem etter jentetur til Kiel.Vi var 5 jenter på tur,deriblant min assistent.


Bra med baggasje med jenter på tur…

Assistenten og jeg hadde HC-lugar.



Vi var ganske kjappe til denne butikken…


Vi så showet som vises, og vi hadde fin utsikt,reserverte plasser for rullestol!


Etter showet hadde vi bestilt mat i buffèt-restauranten.

Først ble det skalldyr…


 

og  litt kjøtt..

fin båt..


 Neste dag var det Kiel og shopping

Tilbake på båten ble det en tur på dekk selv om været ikke var det beste.

Så ble det tid for handling på båten


Ganske bra utvalg og mye på salg!

På kvelden spiste vi på pizzarestauranten. Her valgte jeg bruchetta med tomat og mozarella som forrett.

Og siden jeg ikke liker pizza  ble det pasta på meg!

Koselig jentetur med mye fleip,lite alvorlig prat,god mat og en del shopping!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg