Ute for å spise i Mysen og Askim!

viMann min og jeg har vært ute for å kjøpe kjøkken!

Etter at vi hadde fått bestemt oss får hvordan vi ville ha det tok vi en tur til 

Villa Mat og Mer. Dette er et sted hvor Eivind Hellstrøm var for noen år siden for å få skikk på stedet.

Mann min valgte pastasalat og jeg et slags rekesmørbrød.

Maten min smakte for så vidt ok men prisen var høy,145 kr. Verre var det med retten til mann min som også kostet 145 kr,men den bestod av en hel haug med salatblader og noen få  kyllingbiter,noen biter soltørkede tomater og litt parmesan.

Det var stusselige greier og vi kommer neppe til å besøke stedet igjen.

 

Noen dager senere var vi på Ming Wah kinarestaurant i Askim. Der hadde vi aldri vært før. Noen hadde anbefalt oss stedet og vi ble veldig positivt overrasket.

Forretten var kjempegod!

Til hovedrett valgte jeg and! Den var god.

Desserten!  Denne restauranten var noe dyrere enn de fleste kinarestauranter  jeg har vært på ,men den scorer høyt på et pent lokale og hyggelige ansatte. 

Maten holdt høy standard ,var delikat og meget velsmakende. Vi kommer garantert til å dra dit igjen!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg