i dag har jeg prøvd meg på noe jeg ikke kan!

Denne søndagen hadde jeg bestemt meg for å prøve meg på skinkestek. Jeg hadde aldri laget det før men med nye hvitevarer måtte jeg bare prøve meg.

Siden jeg sliter litt med arbeidshukommelsen har jeg kjøpt meg en timer. Den gjør det lettere å huske steketida.



Med tyttebær fra Askim bærpresseri ble middagen riktig så god!

Vi har også vært på tur i lysløypa med bikkja.


Jeg er så opptatt av høsten med sine farger..

Det er så koselig å være ute i lysløypa. 

Her prøver jeg å gå litt ved å holde meg i trærne!

 

 God søndag til alle!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg