Helg!

Det har gått noen dager siden dommen om hjertefeil og hjernesykdom. Livet går videre selv om det har blitt noe annerledes. Hjerteanfallet jeg hadde gir meg nå tidvis brystsmerter. Men ikke verre enn at jeg takler de. Ved forverring som vil skje,vil legen gi meg medisiner for. Jeg er nøye på å sjekke blodtrykket 3 ganger daglig og jeg har et utmerket blodtrykk.

Jeg gjorde noe dumt her en dag… jeg gikk på nettet og søkte informasjon om hjernesykdommen cerebral amyloid angiopaty som jeg er rammet av. Jeg fant en nederlandsk nettside og den ga meg ikke mye håp.Der kunne jeg lese at jeg måtte leve som at det er siste dager jeg lever. 

Så jeg velger å stole på min fastlege og nevrolog på sykehuset om som begge sier at jeg kan ha et fint liv framover. 

 

Så i kveld lagde jeg mat. En litt annerledes variant av taco..


En langpanne fylt me tortillachips. Og så et lag med tacokjøtt.


Over tacokjøttet  la jeg på paprika,agurk,tomater,rød løk,mais og masse ost.

Med tacosaus og rømme ble det riktig så godt!

God helg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg