Oslotur i dag!

Snart helg igjen!

Uka er snart omme og den har vært grei.

Ved ukas korpsøvelse var jeg på plass i “Rabalderverket” eller rytmeseksjonen…

Jeg har riktignok spilt lyre i barnekorpset men det er mange år siden. Så jeg må øve masse fremover. Det er vondt at jeg ikke lenger får spille klarinett pga helsa men jeg må gjøre det beste ut av det. Jeg håper å være en del  korpsmiljøet fortsatt noen år..

I dag tok assistenten min og jeg oss en tur til Oslo.

Fikk faktisk handlet noen julepresanger også.

Vi spiste på Egon Byporten.

Jeg spiste wok med kylling og scampi. Det smakte godt!

Sorbet på Oslo City.

 

Fint med en tur i Oslo!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg