Da har jenta vår fylt 21 år!

I kveld har vi feiret datterens 21-års dag.

Vi handlet inn i går..

Sent i går kveld bakte jeg sukkerbrød.

I dag gjorde jeg den ferdig. Jeg har fått “kakedeler” av mora mi, et flott hjelpemiddel for meg. Kakebunnen ble delt i 3 deler og hver del ble dynket i saft. Et lag ble fylt med bringebærkrem og det andre med vaniljekrem. Så ble det rikelig med krem før jeg la marsipanlokk på. Deretter litt pynt…

Bursdagsbarnet hadde selv valgt meny; taco med både kjøttdeig og kylling.


En veldig koselig feiring med familien!

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg