Fredagens sjokk over feil diagnose,matlaging og blodtrykk!

eEr fortsatt litt i sjokk over feildiagnosen. Hjertesykspøkelset har ligget over meg de siste 3 mndr og jeg har gruet meg noe voldsomt. I blant har jeg hatt dødsangst fordi man vet at en operasjon innebærer anestesi og det ville være utfordrende for en med stor hjerneskade og hjernesykdom. 

Men nå er jeg ekstremt lettet og klar for å kjempe for at hjernesykdommen blir utredet på nytt. 

Det er nå veldig merkelig at det står i siste epikrisen fra Fredrikstad at MR-bilde viser gamle rester fra hjerneblødningen men ingen nye blødninger. Dette samtidig med at de tror eller antar ar jeg har hjernesykdommen Cerebral Amyloid Agniopaty.Man kan vel ikke tro eller anta en diagnose. Man må vite med 100% sikkerhet før man informerer en pasient om sånne alvorlige ting. I morgen skal mann min og jeg til legen min og informere han om siste utvikling. Vi vil be om at hans avgjørelse om at jeg ikke får spille klarinett noe mer utsettes til ny nevrolog har utredet meg. Fortrinnsvis nevrolog fra Rikshospitalet som var inne i bildet den natten jeg fikk hjerneblødningen. Jeg kommer ikke under noen omstendighet til å godta utredning ved Kalnes sykehus.

Jeg kommer til å kjempe for å få spille igjen.Kun en ny utredning som viser at jeg vitterlig har denne hjernesykdommen vil få meg til å kutte ut spillinga permanent. Etter at jeg fikk hjernesykdom-diagnosen er blodtrykket mitt kjørt ytterligere ned. Dette var blodtrykket 15 min etter at jeg tok morgenmedisinene og de hadde ikke engang fått virket.

Dagene går nå sin vante gang tross diagnoser,medisiner og (overivrige leger for å putte på deg nye diagnoser).


Kulda er kommet og jeg er ute godt kledd…

Jeg lager mat..






Jeg lagde reker i kreolsaus,nokså sunt og kjempegodt!

Dagen etter skulle vi ha taco men lagde den på en annen måte..



Andre mindre trivielle ting er dosering som jeg gjør hver søndag kveld..

Ukedosetten ser voldsom ut men inneholder kun blodtrykksmedisiner,hjertemedisin og kosttilskudd.

Denne uka som har gått inneholdt også en tur på IKEA..


Jeg vil ønske lesere av bloggen en fin uke.Vær ute i det kalde men fine været. Kle dere godt og kos dere med at vinteren endelig er kommet!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg