Frikort innvilget 2016!

Da var 2185 kr innbetalt i egenandeler og frikort for 2016 innvilget! Hurra!! Det var kjapt ordnet.

Egenandeler som er innbetalt gjelder .lege,sykehus og taxi. Det er godt at frikortet er i havn. 

Men det koster å bli alvorlig syk/ skadet og utgifter jeg har dekkes ikke av noe frikort!

Jeg har gratis fysioterapi pga diagnosen(e). Men all annen trening må jeg bekoste selv. Det synes jeg egentlig er helt fair for alle mennesker må selv ta ansvar for helsa si. Mange mennesker trener på helsestudio og betaler dyrt for det. Da er det bare rett og rimelig at jeg også betaler. 

Jeg betaler også ca 36 000 i året for å ha assistent,det synes jeg også er greit. At jeg må betale så mye skyldes høy uføretrygd og da er det greit!

Jeg har aldri klaget over situasjonen min.Skjedd har skjedd og det finnes de som har det mye verre enn meg!

.

 

Ha en fin dag!

 

1 kommentar
    1. GLEDER meg til mitt kommer 🙂 merker jeg det ikke passer min økonomi med alt jeg må ut med nå på starten av året. Heldigvis er jeg bare noen kroner unna, hihi! 🙂
      Ha en flott uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg