Ser at lesertallene har gått veldig opp siste tiden,på tide med litt oppdatering!

Noen uker siden jeg var på videregående skole og snakket om hjerneslag. Fikk veldig bra tilbakemelding. Tar gjerne flere oppdrag på videregående skoler,ungdommen er lette så snakke med!

Varmen har kommet for fullt de siste dagene og jeg er opptatt av å planlegge turen til USA i begynnelsen av juli. Legen min har gitt klarsignal til at jeg reiser,jeg må bare ha en kontroll rett før avreise. Blodtrykksmåler og medisiner,attester for medisiner og rullestol,billetter,pass og forsikring er skrevet opp på huskelapp.


Blodtrykket mitt er flott for tiden,men det holdes nede av store mengder blodtrykksmedisin. 

I det siste har familien og jeg vært noen bilturer til steder det er lenge siden jeg har vært,for å se om jeg kjenner meg igjen. 


Gamle tårnet på Fornebu!

Her var jeg mange ganger da Fornebu eksisterte!

Dette er Statoils bygg på Fornebu.Imponerende!

Holmenkollen…

Tryvann!

Her jobbet jeg for mange år siden… Ila fengsel!

På Burger King Nordstrand!


Sønnen og meg!

I går grilla vi…

Og i dag har vi vært på 8.mai markering!

Veldig trist at jeg ikke får lov av nevrologene til å spille mer. Men jeg skal være med 17.mai,med litt annen oppgave enn før.

Men jeg skal være med i både barnetoget og Borgertoget.

Godt at det er blitt sol og sommer. Kos dere i varmen!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg