En rolig helg med mye bilkjøring…

Vi har hatt en rolig helg men med mye bilkjøring. 
Vi startet fredag ettermiddag med å besøke butikken “Illebilli”.


Sikkert mye billi.. men ikke helt noe for meg.

Senere på fredag tok vi oss en tur til Fredrikstad. Jeg har jo et litt spesielt forhold til Fredrikstad sykehus siden det var det sykehuset som reddet livet mitt.

Litt rart å tenke over at det var der i 6.etasje jeg kjempet noen tøffe tak for å komme meg.

Fredrikstad sykehus er nedlagt/solgt og man er vel ikke helt sikker på hva som skjer. Men det er en flott tomt! Litt trist å se sykehuset forfalle.

Nye sykehuset!! På Kalnes!

Fredag kveld lagde datteren mat og det smakte godt!

Lørdag tok vi en tur til Charlottenberg. 

Vi fant dette fristende sauehue blant halal-mat…

Spiste litt middag før vi kjørte hjemover …

 

Neste dag bar  det på tur igjen.

Dvs bikkja måtte ha frokost først
 

Søndag dro vi mot Hurum og Sætre. Har vært noen ganger på Sandspollen. Men minst 30 år siden jeg sist var der.Flott på Sætre(Hurum)

 

Losen!

Jeg liker godt å kjøre  på gamle trakter. Litt spennende å oppleve hva jeg husker eller om jeg kjenner meg igjen.
 

Så avslutta vi helga med bilkjøring til Sandstangen og bading for bikkja!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg