“Nytt ” koselig spisested i Oslo

I går kveld tok vi oss en tur inn til Oslo for å spise. Vi fant ut at Mr. Hong  hadde åpent til kl 23. 

Mr Hong har nytt navn “Hon San” og kanskje ny eier?

Den har i hvert fall blitt nokså stilig interiørsmessig.

Vi valgte buffet fordi det hadde vi prøvd flere ganger før. 

kjøtt…

og med sjømat..

Neste gang vi skal dit kommer vi til å velge a la carte for vi er nysgjerrige på maten. 

Hvilken dessert!! Den var bare råstilig! “Gullet” er sukkerspinn. 

vi skal tilbake på den restauranten ,de ansatte var så hyggelige og stedet så bra!
 

Ellers har jeg øket rideterapien fra en til to ganger i uka. Rideterapi er veldig bra for balansen min og jeg gjør alt for å bli bedre.

Her får jeg hjelp av Kjersti til å få venstre ben på plass i stigbøylen

Heldig er jeg som kan holde på med rideterapi. De er kjempeflinke der jeg er. Nå har jeg holdt på med rideterapi i snart 5 år og stortrives med det!

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg