Da har snart denne uka gått..

Det går mot jul også for oss i korps!
Jeg er kjempeglad over at jeg fikk lov å være med å spille igjen. Selv om jeg aldri mer får spille klarinett så er det greit med slagverk også. Det er mye munterhet blant oss på slagverk! I fjor fikk jeg ikke være med på Nyttårskonserten fordi legen min nektet all spilling. Men nå blir det julespilling og nyttårskonsert på meg igjen. Alltid litt spesielt å spille i janitsjar når det går mot jul!

 

Kulda har kommet til bygda og kattene holder seg helst inne…


Her ligger Elena 3 år foran varmen

Og dette er bestemora hennes Sara 8 år..

For noen dager siden var vi ute å spiste. Denne gang på en indisk restaurant på Strømmen. Den heter Ambassadør og var helt utrolig flott. Maten og servicen var helt spesiell flott.

Forrett!


hovedrett

Jeg kan absolutt anbefale Ambassadør på Strømmen,den aller beste indiske restauranten jeg har vært på.

Etter noen mndr med litt trøblete helse er jeg igjen i bra form. Og er aktiv som før. Jeg har øket rideterapien til 2 ganger i uka fordi det styrker balansen min veldig.

Milla og meg!

Framover blir det litt turer på meg! Men blogger om det når jeg er tilbake igjen!


Ellers så råder jeg alle til å komme seg ut i det fine været med litt kulde og litt snø!

Fin helg til alle!
 

2 kommentarer
    1. Håper at den gode formen varer, for jammen har du hatt det trøblete i det siste….
      Jeg synes det var en slik god ide med å spille slagverk, alltid godt med lyse ideer, og du kan fortsatt være med.
      Fine bilder av fine puser. Jeg savner min, men er ikke helt klar for ny enda…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg