Bloggen min ble lest i går!

Aldri før hatt så mange lesere som de siste dagene! Blogginnlegget har også blitt delt veldig mange ganger,det betyr flere lesere! Men jeg har også mottatt kvalme og sånt må man regne med. Jeg har utvilsomt dolket noen i ryggen ,men de skal vite at de har dolket meg og mine gjennom nesten et helt år. 

I dag ble det også verbalt varslet om en politianmeldelse. Trusler om politianmeldelser er heller ikke av ny dato,politianmeldelser har det vært truet om i ca et år. Alle truslene har kommet fra B-gjengen eller bekjente av dem. Men den siste trusselen har gjort at nå sier vi at nok er nok. Vi godtar ikke lenger disse tomme truslene om politianmeldelser. Ett skal dere B-gjeng-medlemmer være klar over; skal en politianmeldelse bli virkeliggjort MÅ den dere vil anmelde ha brutt straffeloven.Vi godtar ikke lenger disse polititruslene og tar de videre. Vi GJØR noe med de…

I  nesten et helt år har forskjellige trusler hanglet. B-gjengen har truet med å ringe Sunnaas sykehus(et år siden sist jeg var innlagt der),så mulig de vil klage på at Sunnaas har gjort en dårlig jobb. Eller mulig de vil levere meg tilbake til Sunnaas som et håpløst case. Flere av B-gjengens medlemmer har også truet med å ringe fastlegen min! Så var det den forbannede Taushetsplikten da…

Trusler ikke er ikke ok,en periode var jeg livredd hver gang jeg så en politibil. Jeg er sikker på at blodtrykket var skyhøyt…. 

Denne fastlåste familiekonflikten har gått altfor langt og ingen  kommer til av gi seg før liv går tapt.

I dag klarte et medlem av B-gjengen å komme seg inn på min Facebookprofil ved å kommentere ett gammelt innlegg. Ikke helt begripelig hva slags morro han hadde av det. Jeg hadde fjernet vedkommende for lenge siden men glemt å blokkere. Men nå er det gjort!

Utrolig mange har lest bloggen og det er bra . For jeg har også mottatt hyggelige henvendelser i dag. Fra andre slagrammede… Flere av oss er visst i samme situasjon. Flere slagrammede sliter med sine B-gjenger.

På vei inn i trailer,kjempegøy å være med!

Hest og trailer,ville neppe prøvd dette hadde det ikke vært for hjerneblødningen. Hjerneblødningen har gitt meg et fint liv,jeg ville ikke vært den foruten. Den har lært meg så masse…

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg