Det blir mer rehabilitering på meg!

Jeg har fått opphold ved Beitostølen,et intensivt rehabiliteringsopphold. Jeg vet nå når jeg skal dra og hvor lenge jeg skal være der. Jeg gleder meg veldig!Det er fortsatt en stund til men jeg føler jeg har mye å glede meg til framover. En USA-tur og en tur til Arguineguin og noen andre planlagte turer gjør at jeg har noe å se frem til,dog ville jeg nok mye mer vært i jobb. Men jeg har godtatt skjebnen og gjør det beste ut av det.

Men selvsagt ser jeg frem til alle treningsmulighetene ved Beitostølen.

Det blir mye trening,ca 3-5 treningsøkter pr dag. Det blir nok veldig mye sosialt også! Og sikkert noen fine turer til Beitostølen senter…Og så håper jeg å se mye av det flotte området Øystre Slidre har å by på.

Jeg har hatt mye rehabilitering,spesielt kognitiv rehabilitering. Fysisk/intensiv rehabilitering har jeg vært på før,veldig tidlig i min slagrammet-prosess. Da var jeg på Catosenteret i Son. Nå har det gått 6 år og det skal bli spennende om jeg kan få mer fremgang. Eller få mer impulser til ny trening. 

Ellers har jeg akkurat klart å få frikort 2. Så nå er både frikort 1 og frikort 2 klare og jeg har innbetalt 4200 kr i egenandeler. Vel blåst!

Det har også vært korpsøvelse…


Her er jeg på slagverk(passer greit for en slagrammet…). Denne tromma er en Gran Casa og gir skikkelig lyd! Jeg spiller også vanlig stortromme og annet innen slagverk. 


Denne gangen var det min tur til å bake..
 

I går var vi en tur i Charlottenberg..

 

Ble en del handling av kylling og kjøttdeig.Når karbonadedeig koster 29.90 pr kg må man jo handle litt.

 

I dag har jeg prøvd meg på litt matlaging.

Lagde tagliatelle med laks. Sausen var gøy å lage; lett matfløte med eplemost,hvitløk og krydder skulle småkokes til det ble tykkere. Stekte laks..

Tagliatelle m/laks og saus 


Litt revet ost over og det var kjempegodt!

 

Ellers er formen min nokså grei..

Sjekket blodtrykket og det er helt topp!

 

Ha en fin kveld!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg