Forkjølelse og turer!

Nettopp kommet meg etter nesten 3 uker med forkjølelse. Da jeg ble rammet av hjerneblødning for litt mer en 6 år siden sa legen ved utreise at jeg måtte være forsiktig med å pådra meg infeksjoner fordi det ville gjøre at pareser ville komme tilbake. Og gjennom disse årene som har gått har jeg vært veldig lite forkjøla.Omgangssyke har jeg ikke hatt på mange år. Jeg er dessuten godt vaksinert fordi jeg tilhører risikogruppe(slagrammet). Men for 3 uker siden be jeg skikkelig forkjøla. Først litt småsyk med vondt i bihuler, og feber. Så litt verre med veldig vondt i bihuler,ører,hals og hode. Så kom lammelser med hovedvekt på pareser i svelg og venstre ben. Snørr,feber,ubehag og vondt i hele kroppen har holdt på i over 3 uker. Jeg har måtte ta pause fra fysioterapi,rideterapi og bassengtrening. 

Men nå har det heldigvis sluppet taket ,bare litt småhoste igjen. Og fysioterapeuten har startet med å trene opp benet …

For noen dager siden følte jeg meg noe bedre og var på en liten tur i området.

Var en tur ved Solbergfoss kraftstasjon.


Fant dette vakre vårtegnet!

 

I går var jeg på en annen tur. Litt vilt innfall, og så var sønnen og jeg på vei til Beitostølen! Han hadde lyst til å se hvordan det så ut der. Jeg skal jo etter hvert på Beitostølen for intensiv rehabilitering.

Det var godt med snø på Beitostølen i går.


Sønnen og ablegøyer..
 


Forrett på Peppez ,Beitostølen i går

Og hovedrett..

Det ble mange mil  på veien i går før hjemtur til Østfold. Men artig med en tur opp til Beiltostølen igjen. Ikke så veldig lenge til rehabiliteringa heller…

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg