Påske!

Påsken er her med sine helligdager. Jeg har ikke noe forhold til påsken,bortsett fra noen fridager. Påsken er her med sine gule lys og gule blomster….


Den her synes gubben min er helt grusom…

Bortsett fra litt pynting og litt god mat feirer jeg ikke. Jeg drar riktignok på en tur rett over påske…

De siste dagene har vi vært litt ute og spist.


Her spiser jeg dumplings med scampi som forrett på Thai Orkidè i Askim.


mann min valgte crispy duck som hovedrett. Det er tynne pannekaker som fylles. I følge gubben var det veldig godt. 


jeg valgte sashimi.


Til dessert: sjokoladefondant med is
 

Vi var en tur i Charlottenberg i går… ekstremt mye folk


Og spiste pizza på Pizza Pino. Kjempegodt med skinke,reker og ananas som fyll!

Vi lager også litt mat hjemme da,er ikke sååå ofte ute og spiser.


Her har vi laget provencegryte med potetstappe. Alt laget fra bunnen av. Vi følger ikke oppskriften helt. Den sier vi bør bruke champingnon men vi fjerner det og tilsetter i stedet sølvløk.

Våren har endelig kommet og folk gnir og steller på bilene sine. Jeg har også bil men overlater alt av vask og vedlikehold til andre…

Men rullestolene trenger en vask.


Her er crosser`n fått en omgang med bilsvamp og bilshampo!


Synes den ble riktig så fin,jeg var flink med vaskinga der.

 

Jeg har den siste tiden hatt noen tanker om å avslutte bloggen. Synes jeg har fortalt nok om hvordan leve med hjerneskade. Når jeg nå velger å vente litt med å avslutte bloggen er for å se om jeg får nye ideer til hva jeg kan skrive om. Jeg kommer ikke i veldig stor grad til å legge ut “reportasjer” fra turer. Dette fordi jeg mener private turer tilhører privatlivet.Jeg har også et liv utenom det å være hjerneskadet. 

 

Frokosten min i dag!

Vil ønske alle lesere av bloggen en riktig god påske!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg