Rehabilitering,Valdresflya, og vakker natur!

Det er en helt unik og bra rehabilitering jeg har vært på. “Intensivt rehabiliteringsopphold for mennesker over 30 år” var en opplevelse. Beinhard trening men også en opplevelse i vakker natur.

Vi hadde flere turer i fjellet. Det er en god opplevelse å kjøre elektrisk rullestol på vidda når det høljer ned.  Da føler du mestring. Hadde jeg vært hjemme ville jeg ikke vært ute i sånt vær,mens på rehabilitering ga det følelse av mestring.

En helg var familien hos meg. Vi tok bilen og kjørte opp til Bygdin Cafè. Der var det vaffel å få kjøpt…

Vi kjørte videre opp til Valdresflya…

Traff på disse kyra ,mon tro den ene gir sjokolademelk??

Unik natur gjorde dette rehabiliteringsoppholdet så bra. Mye trening men også en fin innføring i friluftsliv som absolutt passer selv om man havner i rullestol. På Beitostølen er man ikke opptatt av hindringer men av muligheter!

Jeg vil blogge mer om denne rehabiliteringa senere og fortelle om min vei gjennom omfattede rehabilitering.  Og komme med synspunkter om hvem som bør få en sånn rehabilitering…

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg