Det går mot jul!

Da er desember her men litt kulde og litt snø.

Og jeg har ordnet gavekalender til småjentene. 

                                  

                             

                                   

 

                                   

                                   

                 Vi har også pusset opp et rom og laget lekekrok til småjentene. 

                                     

 

                                   

 

 Jeg fyller dagene med trening og diverse hobbyer. Mye av det jeg driver med er rutiner. Det er viktig.

                                   

Hver søndag kveld doserer jeg for neste uke. 

                           

Dette er medisiner jeg  bruker og som er livsviktige for meg. Blodtrykksenkende,kolesterolsenkene, vanndrivende, Nexium (Esomeprazol) som hjelper meg med et spiserør med lammelser,  Kaleroid som gis forebyggende pga vanndrivende, Omega3 og Panodil.  Jeg har også en eventuellmedisin  som kun tas når jeg flyr. Jeg er på kontroll hver 3. mnd. Men blodtrykket er kjempebra.

                          

 Sånn var blodtrykket i går!

 

                       Noe av det som er leit med å ha blitt alvorlig slagrammet er at jeg aldri mer kommer ut i jobb igjen. For er man ikke i jobb så mister man mye av det sosiale nettverket. Det er noen år siden sist jeg var invitert på julebord! Men i år ble jeg invitert! Med taxifolket!

               

               

               

    Det var nydelig mat ! 

 

          

                 Hjemme holder vi på å pynte til jul. 

                        

                  

       

                  Gleder meg veldig til jul. Er også snart 13.desember. Det er en spesiell dag for meg for det er den dagen jeg overlevde. Jeg feirer alltid 13.desember. Vi som har to bursdager å feire er nok ikke så veldig mange. Men heldige er vi!

 

       I kveld har jeg vært med på et  Julespill-et vandreteater ved Askim kirke. Det var stemningsfullt og veldig bra.

                                     

                                     

                     

                                               Da vil jeg ønske lesere av bloggen en fin førjulstid!

                      

 

                                                        

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg