På tide med litt blogging igjen.

Det er veldig lenge siden jeg blogget sist. Har slitt veldig med motivasjon for å blogge videre. 8 år siden hjerneblødningen og hjerneinfarktene og i dag fungerer jeg nok mye bedre enn før kollapsen. Tør ikke tenke på hvor mye penger som er brukt for å få meg i funksjon igjen men det er ikke lite. Kanskje millionbeløp… Og jeg vil alltid koste samfunnet mye penger. Men jeg har også gjort min del,ved å trene meg møysommelig tilbake til et verdig liv. Jeg har fortsatt en lang vei å gå men fremskrittene er der  heldigvis. I går oppdaget vi at jeg har bedret balansen såpass mye at jeg er i stand til å rulle på hoftene(rockeringbevegelser). Jeg klarer også å gå opp/ned trapp ved kun å holde meg med en hånd. Hukommelsen fungerer bra og alle triksene jeg har lært for å huske bedre fungerer fint.  

Jeg setter meg stadig nye mål. Jeg er nødt til å ha mål for å se fremgang. I dag satt jeg et nytt mål,nemlig å lage all mat fra bunnen av. Ikke kjøpe ferdigmat i det hele tatt. 

    Så i dag ble det indisk kyllinggryte med dal.

 

      

      

      

      

 

Etter 2-3 timer på kjøkkenet var jeg ferdig.Indisk mat tar lang tid. Men var veldig fornøyd da jeg omsider var ferdig.At kjøkkenet da så ut som en slagmark spiller ingen rolle.

Jeg planlegger å lage mat fra Thailand,Vietnam og India. Land med mye sunn og smakfull mat. 

 

Jeg trener som før, noe av treninga er økt. Delvis fordi jeg har veldig utbytte av det, men også fordi jeg har mange bekjente jeg trener sammen med. Jeg er heldig ,har et stort nettverk som gjør at jeg kan leve et veldig aktivt liv. 

                    Livet er hva man gjør det til!

                           

Jeg har i lang tid vært usikker på dette med å blogge. Har tenkt litt på å legge den ned. Men det som skjer fremover er at den vil bli flyttet til en annen  plattform og så tar jeg det derfra.

 

                                                        

 

                       Vil ønske alle lesere av bloggen en god helg!

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg